Heräsin tänään viideltä YÖLLÄ, ja oon lähtenyt 5:30 juoksemaan intervalli lenkkiä rantaan… en edes muista siitä mitään :DDDD että sellasta. Unissajuoksija :)
ei ollu ees aurinko noussu vielä… :D
Lenkin jälkeen oon menny suihkusta suoraan takas nukkumaan… heräsin ja oli kauhee nälkä.
Kokkailin jtn vihannestonnikalasettejä taas

Tulin äsken salilta, ei me mitään kuvii viittitty alkaa ottelemaan, koska oli ruuhka-aika ja ei voi jäädä viivyttelee mihinkää kauheen kauaks aikaa vaan on päästettävä jengi treenaamaan heti kun ite on valmis.
Tehtiin crossarilla -200kcl lämppärit, treenasin vatsat ja kyljet ja selkää vähän ja sitten taas -200kcl ”lopparit” :D
Treenasin vatsat ensin sellasella 8 minuutin sarjalla, mis tulee 8 eri liikettä ja jokasta tehdään 1min niin monta ku kerkee ja sit vaihtuu. Eli putkeen 8minuuttia. Ihan tehokas.  Jokanen voi rakentaa oman sarjan erilaisista liikkeistä ja niin pitkän kun haluaa.
Sitten jumppapallon kanssa treenasin vatsat ja otin mukaan 20kg painon vatsan päälle. 20×4
Sen jälkeen treenasin 45kg painoilla kyljet 20×4 kummallekkin sellasella laitteella missä ylävartalo pysyy samassa pisteessä ja alavartalo kiertää. Naureskelin kun mua varmaan 2x painavampi mies treenas vaan 10kiloo painavammilla painoilla sen ennen mua ja toi 45 ei edes oikeesti tunnu missään :D
Sit tein vielä staattisia vatsalihaksia eli pitoja sellases telinees mis ns.pidät ittees käsillä ylhäällä ja vedät jalat suoraks
Eli vähä niinku noin mut paino kyynärvarsilla.
Sit lopuks vielä tän tyyppisesti treenasin vatsat 20×4
Nyt väsyttää! Huomenna taas treeniä :) Oon hienosti pysyny kielletyistä hiilareista erossa eikä ees oo lainkaa vaikeeta. Nälkä vaan on vähän väliä….sais ne ylimääräset rasvat palaa vattan päältä ja nesteet kadota vapun jäljltä !!
Lauantaina ois Jaanikan musavideon kuvaukset ja muuttoakin pitäs saada tehtyä viikonlopun aikana… Huoh :D
ennen
tän mä vielä omistan kaikille niille jotka on mua aina kiusannut ja piikitellyt siitä että mulla on luinen perse tai ei persettä lainkaan !! nykyään on ja toi ei oo läskii vaan lihasta ! ;D

33 thoughts on “

  1. Anonymous

    minäkin ikuinen lautaperse! oon tosi hoikka muuten, mut jos vähäkin saan läskii niin ne kaikki menee vyötärölle/jenkkiksiin… et ei muuta auta ku äässiä vaan treenaamaan :D nii jaappas ne sun jalkatreenit mulleki ;)

    Reply
    1. lindamanuella

      hei pakaralihas on ihmisen suurin lihas, sitä pitäs olla helpoin treenaa ;) mut joo i feel you… KAIKKI AINA MAHASSA :D vittusoikoon!!
      Joo huomenna on jalka päivä teen siit samantyyppisen postauksen!

      Reply
    2. Anonymous

      okei kiva! :) mun jalkatreeniin kuuluu yleensä kyykkyä smithis, jalkaprässiä, sit tangolla semmosta oike syväkyykkyä niin et perse ottaa melke maahan, ja sit suorin jaloin maastavetoa ja tangolla myöskin semmost askelkyykyntapasta mut nousen vaan ylös ja alas etten niiku liiku eteenpäin ollenkaan. teen jokatoinen/jokakolmas päivä jalkatreenin ja jaottelen ton vielä silleen et sillon kun teen kyykkyä smithis en tee prässiä ja sit ku teen prässil en tee kyykkyä. ku noi on nii raskaita liikkeitä et ei meinaa jaksaa molempia vetää täysillä jos ne samaan aikaan tekis. ja teen kuitenki noi isoil painoil :)
      mut haluisin nimenomaa peppuu treenata nii mietin et pitäskö lisätä vielä jotain erikseen peppuun kohistuvaa treeniä.. mut noi liikkeet nyt ehkä parhaiten ottaakin peppuun just.. niin ja jos huomenna kerrot noista jalkaliikkeist nii laita myös millasilla painoilla teet :) mä oon nyt käyny pari vuotta epäsäännöllisen säännöllisesti salil eli oon varmaan samassa tasossa tällähetkel ku sä :D

      Reply
    3. Anonymous

      joo mut sä oot kehittyny noin hyvin pienessä ajassa, joten neuvoja kaivataan! :D olis nimittäin kivempaa saada vähä nopeempaa tuloksii.. onkohan se muuten totta, et pitemmän ihmisen on vaikeempaa saada lihaksii, tai siis kestää kauemmin.. :D oon joskus jotain lukenu tollast.. ja mä oon sen 177cm et ehkä mun tulosten hitaus johtuu siitä.. :D tai sit ei..

      Reply
    4. Anonymous

      nooh pitäs sen olla, oon kiinnittäny nyt viimesen vuoden aikana ruokavalioon vielä enemmä huomiota :)et protskuu syyään ihan reilusti :D

      Reply
    5. Anonymous

      On olemassa 4 persetyyppiä. Valitettavasti 1 niistä on sellanen, jota ei 10 v ratsastus, koris ja lihaskunto yms riitä edes muokkaamaan. Kaikilla rasva jakaantuu eri paikkaan, ja jos se menee tisseihin tai käsiin tms kuin peppuuun, on heti vaikeampaa treenata ghettobooty, ei se vaan onnistu. Geenit ja lantio vaikuttaa.

      Reply
    6. lindamanuella

      ai, meidän PT kyl anto ymmärtää vähän erinlailla. :D enkä muutenkaa haluu uskoo tohon. sitäpaitsi, ite oon harrastanu 8v ratsastusta ja ei se kyl persetreenistä mene….sitä treenataa hampaat irves ja kyyneleet silmis eikä mitää yks kaks kevennyksiä ;)

      Reply
    7. Anonymous

      Tietty pätkällä näkyy lihakset nopeemmin ja isommilta kuin pitkältä. Pitkän lihaksethan ovat myös pitemmät kun kääpiön. 160cm haukka voi näyttää tuplasti isommalta kuin 170cm vastaava vaikka olisikin taas tuplasti heikompi. toi lihaskoon ”näyttävyys” onkin ainoita pätkien hyviä puolia ;D Enkä nyt tarkoita että naisissa 160 olisi pätkä, kun se taitaa olla miltei suomalaisen naisen keskipituus.

      Reply
    8. lindamanuella

      165 on joo keskipituus. :p mutta on lyhyilläkin se et myös sama määrä rasvaa ja läskiä näyttää silt et ois enemmän pätkällä ku pitkällä !;) et eipäs laiteta pituuden piikkii mitää.

      Reply
  2. Anonymous

    Hei Lindamanuella! Minusta on kiva kun olet noin ystävällinen ja vastaat kaikille jotka täällä kommentoivat! Vaikutat kyllä paljo pidemmältä kuin 164cm! Oletin että olet jtn 175cm? Mutta oletkin pieni ja pippurinen ;D ja hui kuinka laiha olet! Jos pyrit tuohon 52kg!! Sehän on melkein alipainon puolella! Varsinkin kun normaali painoindeksi on 20 ja sinulla on vielä niin paljon tuota lihasmassaa! Tai eihän sinun tapauksessa voi edes käyttää BMI-mittauksia, sillä olet ”normaalia” lihaksikkaampi. BMI-mittaus on vain ääritapauksissa suuntaa antava mittaustulos. Tsemppiä sinulle! Toivottavasti et kuihdu olemattomiin!

    Reply
    1. Anonymous

      Se on asunu Merikarvial, siel kaikki kateelliset juntit arvostelee vaikkei olis mitää varaa. Pepun arvostelu on viel pient.

      Reply
  3. Anonymous

    ”Naureskelin kun mua varmaan 2x painavampi mies treenas vaan 10kiloo painavammilla painoilla sen ennen mua ja toi 45 ei edes oikeesti tunnu missään :D”

    Älä keskity salilla muihin kuntoilijoihin/niiden tekemisiin. Alkaa tulla kuva että arvostelet muita salilla kun aikasemmi sanoit niistä salin laihoista tytöistä ja arvostelit että strong is the new skinny :D Jokainen vetää niillä painoilla millä haluaa, ei siel tarvii vertailla !

    Reply
    1. lindamanuella

      en oo missään vaiheessa keskittynytkään, mut noh, kyl siin vähä hymyilyttää kun 3x sun kokonen treenaa 10kg painavammil/samoil painoil ja valitettavasti sen väkisinkin huomaa kun menee jonkun jälkeen tekemään omia sarjoja millä siinä on edellinen treenannu. Tottakai siin on monta muttaa, ehkä edellinen hakee eri tuloksia ja tähtää ihan erilaiseen kun minä. lähinnä se oma meininki naurattaa miten paljon on kehittynyt ja miten suuriin painoihin on siirtynyt, ei tarvi ottaa nii super vakavasti jtn tollasta, come on :D! ja helvete,TODELLAKIN oon super vahvasti ja ylpeesti terveellisyyden ja lihasten puolella ja varsinki koen et mulla on oikeus julistaa kuinka paljon paremmalta se tuntuu olla terve, kun itse oon ollut 2 vuotta alipainonen ja elänyt maailmassa mis on hienompaa mitä laihempi on.

      Reply
  4. vra

    Mulla on aina ollut tosi luinen ja pieni perse.. Hyvän mallinen kyllä, mutta tosi pieni. Ihana kuulla, että joku on onnistunut treenaamaan omansa noin upeaksi (siis ihan todella -upea!) ja timmiksi. Tuli oikeesti hyvä mieli tästä ja inspistä omaan treenailuun. :)

    Kaikkea hyvää ja tsemppiä jatkossakin treenailuihin!

    http://vaatetellen.blogspot.com/

    Reply

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Voit käyttää näitä HTML-tageja ja attribuutteja: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>